شرکت 473 کرمانشاهی در سومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری سومین مرحله آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: 473 نفر از استان در این آزمون شرکت کرده اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 26 October 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از برگزاری سومین مرحله آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: ۴۷۳ نفر از استان در این آزمون شرکت کرده اند.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری سومین مرحله آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت در استان کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: ۴۷۳ نفر از سراسر استان در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۴۰ درصد مرد و ۶۰ درصد زن هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: سومین آزمون ادواری الکترونیکی سنجش مهارت سال ۹۴ در خوشه های خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این آزمون در قالب خوشه های ذکر شده و در ۲۰ حرفه از ۳ آبان ماه امسال آغاز و تا ۱۱ آبان ادامه دارد.

ناصری امید گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان براساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی، مجاز به شرکت در آزمون عملی هستند.

وی افزود: قبول شدگان نهایی آزمون های مذکور با پرداخت اینترنتی هزینه صدور گواهینامه حداکثر ظرف مدت یک ماه بعد از اعلام نتایج آزمون عملی می توانند جهت دریافت گواهینامه های خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مهارت را یکی از نیازهای اصلی بازارکار فعلی عنوان و بر مهارت آموزی دانش آموختگان برای رفع نیازهای بازار کار و ایجاد اشتغال از این طریق تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار