جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در یاسوج:

امروز نیروی انتظامی با اقتدار در میدان حضور دارد و مردم هم حمایت می‌کنند / جامعه ای که در فساد غرق شد اسلام را تکذیب می کند / اگر امنیت نباشد شهر ۲۵۰ هزار نفری یاسوج را ده نفر می‌تواند به هم بریزد

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ، با بیان اینکه جامعه‌ای که در فساد غرق شد اسلام و قرآن را تکذیب خواهد کرد، گفت: مسئله حجاب خیلی مهم است، هزاران انسان شایسته برای این انقلاب خون دادند ما نباید بگذاریم یک عده‌ای جاهل و نادان اسلام را نابود کنند.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 02 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سردار شرفی در اجلاسیه شهدای امنیت در مصلی شهر یاسوج، ضمن تسلیت ایام ارتحال پیامبر اعظم، امام حسن مجتبی و علی ابن موسی الرضا (ع) گفت:مسیر پیامبری حضرت محمد انسانیت و اخلاق شناسی بود تا انسان‌ها از گمراهی و شرک نجات پیدا کنند
سردار شرفی افزود: عده زیادی تلاش داشتند با استفاده از زور شمشیر، قلم مسموم و ایجاد شبهه، اسلام و قرآن را در نطفه نابود کنند ولی خداوند برای نگهداری اسلام خون بهایی سنگین و مقدسی پرداخت.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره در طول تاریخ اسلام و قبل از انقلاب بر آن بودند که در سرزمین ایران، اسلام نباشد، اظهار داشت: امام خمینی بار‌ها این خطر را دید و فرموند: علمای اسلام به داد اسلام برسید و قیام عظیمی را آغاز کرد که نتیجه آن پیروزی اسلام شد ولی باز دشمنان برای نابودی اسلام انواع توطئه طراحی کردند.
سردار شرفی بیان داشت: یکی از طرح‌های مهم دشمن ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی است چرا که اگر امنیت در جامعه ناکارآمد باشد مردم ناامید خواهند شد.
سردار شرفی با این اینکه نیروی انتظامی در صدر ایجاد امنیت در کشور قرار دارد، افزود: دشمنان با حربه‌های مختلفی امنیت ما را مورد حمله قرار می‌دهند و اگر نیروی انتظامی مقتدر نباشد، ما هیچ امنیتی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: بار‌ها عرض کردم در شهر۲۵۰هزار نفری یاسوج که اغلب مردم سر به راه و دنبال زندگی و امنیت هستند را فقط ده نفر می‌توانند به هم بریزند.
شرفی با بیان اینکه امروزه مسئله امنیت اسلام و ناموس مسلمین بسیار ارزشمند است، گفت: متاسفانه یک عده‌ای تلاش می‌کنند با ترویج بی حجابی و ولنگاری امنیت فرهنگی و دینی ما را مورد هدف قرار دهند که اینها افرادی جاهل و نادان و یا روی عملیات دشمن کار می‌کنند.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی بار‌ها گفتند که با بررسی دقیق انجام شده نمیتوان با موشک و جنگ نظامی این ملت را به زانو درآورد جز با ترویج فحشا و فساد.
شرفی مسئله حجاب را مهم عنوان کرد و بیان داشت: اگر رژیم پهلوی در گام اول مسئله کشف حجاب را انجام داد آنهایی که پشت صحنه بودند می‌دانستند که اگر در جامعه‌ای ولنگاری و حیا باب و حجاب از آنجا برداشته شد همه مسائل دیگر می‌تواند بر این کشور تحمیل شود.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در فساد غرق شد اسلام و قرآن را تکذیب خواهد کرد، گفت: مسئله حجاب خیلی مهم است، هزاران انسان شایسته برای این انقلاب خون دادند ما نباید بگذاریم یک عده‌ای جاهل و نادان اسلام را نابود کنند.
شرفی خاطرنشان کرد: فساد و فحشا یکی از بستر‌های خطرناک برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است، جامعه‌ای که در فساد غرق شد دیگر انقلاب را نمی‌پذیرند.
وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار در میدان حضور دارد و جامعه ایرانی هم برای ایجاد امنیت پشت آنها ایستاده و خواستار آرامش روحی و روانی در مقابل ولنگاری و بی حجابی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار