تکمیل سالن رزمی چهارمحال و بختیاری نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سالن ورزش‌های رزمی این استان از جمله طرح‌های نیمه‌تمام استان به شمار می‌رود گفت: تکمیل سالن ورزش‌های رزمی نیمه‌کاره این استان به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ 06 September 2024
به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از ایرنا، عبدالله جهانبخشی افزود: عملیات اجرایی سالن ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری ۲۰ سال پیش آغاز شد و امروز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی اظهار داشت: سالن ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری واقع در منطقه میرآباد شهرکرد است که با زیربنای یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه طراحی و در حال احداث است.
 
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره با سفر اخیر افشین چگینی رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور به استان گفت: در این سفر بر ضرورت تکمیل سالن ورزش‌های رزمی این استان تاکید شد.
 
وی ادامه داد: همچنین در این سفر قرار شد یک دستگاه رینگ تجهیز شده مسابقه‌های رزمی نیز در اختیار هیات ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
 
جهانبخشی با اشاره به این سخن رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور که چهارمحال و بختیاری می‌تواند در زمره افتخارآفرینان کشور قرار گیرد یادآور شد: رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور قول داد که این فدراسیون با تمام امکانات از ورزشکاران استان حمایت می‌کند.
 
وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم در چهارمحال و بختیاری و تبدیل آن به اردوبام با توجه به ارتفاع قابل توجه آن از سطح دریا از جمله مهمترین نیازهای استان به شمار می‌رود.
 
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: لازمه تبدیل این استان به اردوبام احداث هتل ورزش، سالن‌های مختلف ورزشی و استخرهای مناسب است که باید به آن پرداخته شود.
 
 افشین چگینی رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی کشور در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری از سری رقابت‌های استانی گروه‌های نینجارِنجر که با حضور ۲۶۴ ورزشکار در سالن کارگران شهرکرد در حال برگزاری بود بازدید و در حاشیه این سفر مسائل ورزش‌های رزمی در بخش قهرمان پروری و بین المللی با حضور نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر بحث و بررسی شد.
 
سال گذشته ۳۰ تیم ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند که ورزشکاران این رشته‌ها ۳۵۵ مدال کشوری را کسب کردند.
 
در زمان حاضر حدود یک‌هزار ورزشکار در استان چهارمحال و بختیاری در رشته‌های رزمی سازماندهی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار