استاندار فارس: آماده رفع مشکل تعاونی های مسکن استان هستیم

استاندار فارس گفت:در حوزه تعاونی های مسکن طی یک سال گذشته کوشیدیم مشکل برخی از این تعاونی‌ها رفع شود که برخی از مسائل مزمن شده این تعاونی‌ها برطرف شد و آمادگی داریم برای رفع مشکلات سایر تعاونی‌های مسکنی که باقیمانده نیز چاره اندیشی کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ 12 September 2024

به گزارش «تابناک فارس» به نقل از ایرنا، محمد هادی ایمانیه در جشنواره تعاونی‌های برتر فارس افزود: تشکیل تعاونی‌ها و فعالیت آنها در بهبود معیشت مردم و رونق اقتصاد جامعه تاثیر قابل توجهی دارد.

وی بیان کرد: همچنین تشکیل تعاونی‌ها یکی از موثرترین راه‌هایی ایجاد اشتغال و هدایت سرمایه‌های خُرد به جایگاه درست و افزایش درآمد و کسب سود است.

وی، تشکیل تعاونی‌ها را در جهت اجرای عدالت اجتماعی، کاهش مصرف انرژی و ایجاد اشتغال را کمک کننده دانست و ادامه داد: اتخاذ تصمیماتی که به تعاونی‌ها اهمیت می‌دهد و جایگاه آنها را ارتقا می‌بخشد برای اقتصاد جامعه مفید است.
استاندار فارس، با اشاره به اختصاص ۲۵ درصد تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ به تعاونی‌های استان در سال ۱۴۰۲ گفت: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گزارش اختصاص این تسهیلات را ارائه کرده و چنانچه چیزی از سال گذشته باقی مانده، در کنار عمل به تکالیف امسال، آنها را نیز پرداخت کند.

ایمانیه از مدیران کل سازمان‌ها و ادارات استان خواست تشکیل تعاونی‌های تولیدی در ادارات را در دستور کار قرار دهند.

او افزود: مدیران در زمینه جهش تولید، ایجاد شغل، کسب درآمد و سود ویژه پرسنل سازمان‌ها و دستگاه‌ها، تا پایان امسال نسبت به تشکیل تعاونی تولیدی با مشارکت اختیاری کارمندان مجموعه خود اقدام کنند.

در این جشنواره از تعاونی‌های برتر استان فارس تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار