اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس بیان کرد: بنا با گفته رهبری هرچه بیشتر از دفاع مقدس دور می‌شویم باید معرفت ما نسبت به این امر بیشتر شود. 
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 18 September 2024

اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی»، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس بیان کرد: بنا با گفته رهبری هرچه بیشتر از دفاع مقدس دور می‌شویم باید معرفت ما نسبت به این امر بیشتر شود. 

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی‌، مردم، حوزه‌های علمیه، بازاریان و تمام اقشار جامعه همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی ایفای نقش کردند، در نشر دفاع مقدس هم نقش دارند. 

سرهنگ فلاحی خواستار مطالعه تاریخ دفاع مقدس توسط جوانان شد و افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی بوده که برای جهان اسلام نقش‌آفرین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اینکه اگر امروز در صنعت موشکی حرفی برای گفتن داریم از نتایج دفاع مقدس است، گفت: نیاز است همه بخش‌ها، افراد و هنرمندان به دفاع مقدس و نشر آن بپردازند. 

وی خواستار کار فرهنگی مستمر و بر اساس آسیب‌های موجود در جامعه شد و افزود: دشمن به دنبال این است که عظمت دفاع مقدس را بشکند و از انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جلوگیری کند‌.

درخواستی از شورای شهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری در موضوعات مربوط به دفاع مقدس نهایت همکاری را داشته باشد و در نشر این موضوع هزینه کند.

وی از برنامه‌ریزی اجرای ۲۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در قالب ۱۵۲۸ فعالیت اجرایی می‌شود.

سرهنگ فلاحی با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح طی ۳۱ شهریور ماه در استان، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و همایش سراسری جهاد مقاومت از دیروز تا امروز با سخرانی مقام معظم رهبری، از دیگر برنامه‌ها است.

 وی با بیان اینکه برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: خراسان جنوبی ۳۰ هزار رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس دارد که طی برنامه پنج ساله از تمامی آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار