۴۳۳ هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

هرمزگان - تابناک - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با نواخته شدن زنگ مهر در مدارس استان بیش از ۴۳۳ هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ 22 September 2024

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، محمد قویدل در حاشیه مراسم زنگ مهر ضمن تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۴۳۳ هزار دانش آموز هرمزگانی در ۲۳ منطقه آموزشی راهی کلاس درس شدند.

وی افزود: این دانش آموزان در بیش از سه هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید آغاز کردند.

قویدل بیان کرد: امسال همچنین بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه امسال ۱۷ هزار آموزگار و دبیر در مدارس استان تدریس می‌کنند، اظهار کرد: هیچ کلاس درسی در استان خالی از معلم نیست.

قویدل یادآور شد: با اقدامات مؤثر و شبانه روزی همکاران در قالب پروژه مهر با آمادگی کامل به استقبال دانش آموزان و شروع سال تحصیلی جدید رفته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز زنگ اقامه نماز نیز به صورت هماهنگ در تمامی مدارس هرمزگان نواخته شد و دانش آموزان به همراه مسئولان در نماز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیغام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار