شناسایی شرور و زورگیر غرب استان تهران

گروه استان ها -رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت :زورگیر غرب استان تهران که روز گذشته اقدام به زورگیری از یک شهروند در یکی از معابر اندیشه کرده بود با دستور قضایی تصویر سارق متواری منتشر و پلیس بدنبال دستگیری وی است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 26 September 2024

سرهنگ فضل الله سواری پور در گفت وگو با«تابناک» شهریار با اشاره به شناسایی زورگیر متواری در غرب استان تهران اظهار داشت:در پی مراجعه یکی از شهروندان با دردست داشتن تصاویر دوربین مداربسته از اقدام زورگیری یک مرد به پلیس آگاهی غرب استان تهران ،با دستور قضایی  شناسایی فرد متواری در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.
 
وی افزود:در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته و شناسایی فرد زورگیر توسط کارشناسان اداره آگاهی مشخص شده که فرد متواری با شگرد و نوع سرقت دارای  سابقه است.
 
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران یادآور شد:با دستور مقام قضایی ،تصویر سارق و زورگیر منتشر شده و پلیس به شدت به دنبال شناسایی و دستگیری فرد متواری است.
 
سرهنگ سواری پور در پایان خاطرنشان کرد:برابر دستور مقام قضایی  جهت شناسایی تصویر منتشر شده ،از رسانه های معتبر و شهروندانی که اطلاعاتی از این فرد دارند، مراتب را به پلیس آگاهی غرب استان تهران طی شماره تماس 02165226029 و مرجع قضایی طی شماره تماس 02165312919 و 021653138660 و مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
انتهای پیام / ن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار