آغاز بکارنمایشگاه تخصصی یراق آلات وماشین الات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار ششمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 03 October 2024
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد،«فرزین سلطانی» خاطر نشان کرد : معرفی دستاوردهای جدید و قابلیت های به روز و هم افزایی و ارتباط بین تولیدکنندگان، واردکنندگان و متقاضیان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲ هزار و ۱۰۰ متر و در سالن فردوسی این نمایشگاه برپا شده است.
 
سلطانی با اشاره به زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه تصریح کرد: یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب درحوزه مبلمان از مهمترین محورهای فعالیت مشارکت کنندگان دراین نمایشگاه است.
 
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: ۳۰ شرکت کننده در نمایشگاه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان حضور دارند که ۱۶ شرکت کننده از خارج استان خراسان رضوی وبقیه غرفه ها از داخل استان هستند.
 
سلطانی ضمن دعوت از علاقمندان به ویژه متخصصان حوزه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته برای بازدید از این نمایشگاه ،عنوان کرد: این نمایشگاه تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار