مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۲۰۰ روستای بوشهر

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به روستاهای استان بوشهر سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 02 November 2015
تابناک بوشهر: غلامعباس حسینی اقدامات صورت گرفته برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما تسریع در گازرسانی به روستاهای استان است که طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به گازرسانی به روستاها دارد و طی سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: در شهرستان دشتی هم‌اکنون عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا در جریان است که با اجرای این طرح‌ها، میزان برخورداری روستاها از گاز به ۶۵ درصد خواهد رسید.

حسینی با اشاره به هزینه ۱۴۳ میلیارد ریالی اجرای این طرح‌ها در روستاهای دشتی، افزود: زمینه بهره‌مندی چهار هزار نفر از نعمت گاز طبیعی با اجرای این طرح‌ها فراهم خواهد شد.

وی همچنین از گازرسانی به شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: در سطح شهرهای دشتستان تاکنون ۵۵۲ کیلومتر شبکه‌گذاری اجرا شده است و در روستاها نیز ۲۵۰ کیلومتر شبکه اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای گازرسانی به ۱۴ روستای بخش شبانکاره، ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۱۵ روستا در بخش سعدآباد و بخش مرکزی دشتستان نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار