اصل بی طرفی کمیته امداد در مسایل سیاسی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مسیر کمیته امداد مسیر ولایی وخدمات دهی بی منت به نیازمندان است و شان امداد شان سیاسی و تشکیلاتی نیست
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 02 November 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مسیر کمیته امداد مسیر ولایی وخدمات دهی بی منت به نیازمندان است و شان امداد شان سیاسی و تشکیلاتی نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، همایش هم اندیشی راهبردی مسائل جاری کمیته امداد با محوریت اشتغال پایدار و خودکفایی، حمایت های اجتماعی و مشارکت های مردمی، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و 150 نفر از پرسنل کمیته امداد در شهرستان چرام برگزار شد.
سیدغلامرضا متقی در این مراسم، ضمن عرض تسلیت ایام محرم، به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: شوکت و صلابت امت اسلامی مرهون رشادتهای امام حسین(ع) است.
وی با ذکر اینکه این همایش در نوع خود بی نظیر است، گفت: آنالیز برنامه های کاری هر سازمان و پردازش به موانع و چالش و تقویت نقاط مثبت یکی از راهبردهای ارتقاء شاخص های خدمات دهی مطلوب هر سازمان است.
متقی با اشاره به سفر اخیر مهندس فتاح رئیس محترم کمیته امداد مرکز به استان، افزود: مهندس فتاح در این سفر سیاست های راه بردی و اجرایی جدید کمیته امداد را تشریح نمود وخواستار آن شد که شان کمیته امداد به عنوان یک نهاد الهی
و قرآنی باید حفظ شود.
وی همچنین به سیاست راهبردی جلب اعتماد مردمی اشاره کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم اعتماد مردمی را جلب کنیم موفق خواهیم شد و اگر غیر از این باشد راه به جایی نخواهیم برد.
مدیر کل کمیته امداد استان همچنین به اصل بی طرفی کمیته امداد در مسایل سیاسی ودسته بندی های تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: مسیر کمیته امداد مسیر ولایی وخدمات دهی بی منت به نیازمندان است و شان امداد شان سیاسی و تشکیلاتی نیست.
در این همایش مدیر کمیته امداد شهرستان چرام، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین افزود: برگزاری این همایش می تواند روند هدفمندی ،اثربخشی و تسریع خدمات را به جامعه نیازمندان شتاب دهد.
علی حسن مظاهری گفت: در این همایش در آنالیز برنامه های جاری کمیته امداد سه کار گروه 50نفره در محورهای ، اشتغال پایدار ، توانمندسازی اجتماعی در حوزه اکرام ایتام و محسنین و همچنین مشارکت های مردمی و زکات به مدت یک روز کاری کار خودرا شروع خواهند کرد و پس از جمع بندی لازم اهداف راه بردی همایش از طریق استان به شهرستان ابلاغ می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار