دعوت از مردم استان قزوین برای حضور در راهپیمایی۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه ای، اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 03 November 2015
به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست در راهپیمایی ضد استکباری  ۱۳ آبـان باشکوه‌تر از گذشته شرکت کنند.

در اطلاعیه این شورا آمده است: یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی و تاریخ‌ساز تبعید امام خمینی(ره)، به ترکیه، کشتار دانش آموزان در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران توسط  رژیم ستم‌شاهی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که هر سه واقعه در روحیه ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی دارای نقاط مشترکی است و این روحیه همچنان قوی‌تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران وجود دارد که در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان انتشاریافته و موردپذیرش قرارگرفته و نهادینه‌شده است.

مردم استکبارستیز و حق‌طلب ایران اسلامی بار دیگر با شرکت در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان خشم خود را علیه استکبار جهانی اعلام می‌کنند و به دنیا نشان می‌دهند که راه مقاومت و ایستادگی، همچنان پرقوت ادامه خواهد داشت.

تجمع بزرگ گرامیداشت ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی، فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح در خیابان شهدا قزوین برگزار خواهد شد.

از عموم مردم دعوت‌شده است با شرکت در مراسم باشکوه این روز، بار دیگر تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار