مردم گیلان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند

کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 04 November 2015
 رشت- مردم گیلان همزمان با ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ۵۳ نقطه از این استان فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همیشه در صحنه گیلان صبح چهارشنبه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان با حضور در راهپیمایی این روز در ۵۳ نقطه از استان، انزجار خود از استکبار را به گوش جهانیان رساندند.

در این راهپیمایی که در شهر رشت همزمان با سایر نقاط کشور ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، مردم همیشه در صحنه با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود، مسیرهای چهارگانه راهپیمایی تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) را طی کردند.

در حاشیه این راهپیمایی استاندار گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست ضد استکباری اساس حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان است که از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

محمد علی نجفی با اشاره به روحیه ظلم ستیزی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه تاکید کرد: مردم همیشه برای حمایت از اندیشه های استکبار ستیزی امام راحل و رهبر معظم انقلاب آماده بوده و با حضور پر شور خود در صحنه های مختلف این حمایت را به منصه ظهور گذاشته اند.

در شهرستان مرزی آستارا نیز مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان ضمن پیمودن مسیر راهپیمایی تا مصلا، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «۱۳ آبان ماه، یوم‌الله، یوم‌الله» را سر داده و توطئه‌های استکبار جهانی را محکوم کردند.

همچنین در پایان این مراسم باشکوه، دانش‌آموزان و مردم آستارا، آدمک‌ها و پرچم‌های آمریکا و اسراییل جنایتکار را به عنوان مظهر امپریالیسم و استکبار جهانی به آتش کشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار