نماینده مهریز:کمبود آب رکود بخش صنعت را به دنبال داشت

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی کمبود آب را موجب رکود در بخش صنعت و توسعه بویژه پنج شهرستان زیر پوشش این حوزه انتخابیه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 08 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده  در گفت و گو با خبرنگاران مهریز افزود: برای ایجاد اشتغال مولد و مفید باید صنعت در سطح حوزه انتخابیه گسترش یابد و نیاز اولیه و اساسی آن تامین آب مورد نیاز است که متاسفانه در شرایط کنونی دچار مشکل هستیم .

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان امر باید برای رونق صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان این مناطق جدی برای تامین آن اقدام کنند.
زارع زاده گفت: کمبود آب شدید در بخش صنعت موجب رکود در ایجاد واحد های جدید و همچنین کندی روند اجرای برخی طرح های بزرگ در این بخش شده است .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز ابراز امیدواری کرد با عنایت به اهمیت موضوع مسئولان ارشد استان یزد بیش از گذشته برای تامین آب شرب و بخصوص صنعت این حوزه انتخابیه اقدام نمایند.
زارع زاده گفت: متاسفانه در تخصیص اعتبارات و امکانات در این حوزه انتخابیه نسبت به سایر مناطق و شهرستان های استان یزد هنوز بی عدالتی وجود دارد .
وی گفت: باید هرچه زودتر تکلیف این حوزه انتخابیه و ترکیب شهرهای آن برای انتخابات مشخص شود چون گستردگی حوزه موجب کندی در انجام وظایف می شود .
نماینده مجلس شورای اسلامی به اهمیت گازرسانی به مناطق و بخصوص برخی مناطق روستایی این حوزه انتخابیه به عنوان یک ضرورت مهم اشاره کرد .
زارع زاده گفت: ایجاد جاده های مناسب ، انجام طرح های فرهنگی و ورزشی و همچنین فراهم کردن زمینه برای رونق امور گردشگری پنج شهرستان حوزه انتخابیه نیز مهم است .
وی اظهار داشت: اجرای طرح های مختلف در این حوزه به اعتبارات زیاد نیاز دارد و باید مسئولان استان در تخصیص اعتبارات و امکانات عنایت خاص داشته باشند .
این مسئول به اجرای طرح های مختلف در سطح این حوزه انتخابیه طی سه سال گذشته اشاره و از همکاری مردم و مسئولان اجرایی قدردانی کرد .
زارع زاده به اهمیت جلب مشارکت مردم در انجام طرح های مختلف با همکاری جدی دولت و مجلس اشاره و ابراز امیدواری کرد تا ملت این پنج شهرستان به حق خود برسند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار