با حکم امام جمعه شهر محمود آباد نمونه:

رییس ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه منصوب شد

با حکم حجت الاسلام و المسلمین سماواتی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه، علی زمان کشاور نجفی رییس ستاد نماز جمعه این شهر شد.
کد خبر: ۱۲۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 08 November 2015
رییس ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه منصوب شد
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه؛ همزمان با خطبه های نماز جمعه این هفته و در جمع نمازگزاران علی زمان کشاورز نجفی به عنوان رییس ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه منصوب شد. 

حجت الاسلام و المسلمین فرهاد سماواتی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نماز جمعه جایگاه عبادی و سیاسی در ترویج آرمان‌های حکومت دینی و بهترین پشتیبان نظام اسلامی و میعادگاه مومنین است. 

وی تصریح کرد: نقش نماز جمعه در روشنگری، ارتقای بصیرت و حفظ انسجام و وحدت اقشار مختلف مردم بسیار با ارزش بوده و بی‌اثر شدن بسیاری از توطئه‌های شوم دشمنان، از نتایج نماز جمعه‌ها می‌باشد. 

سماواتی بیان کرد: نماز جمعه ظرفیتی بی‌بدیل برای نظام و در خدمت ارزش‌های اسلامی است، لذا همه‌ی امکانات باید در راستای ایجاد شرایط مطلوب و استفاده‌ی حداکثری از این ظرفیت قرار گیرد.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه گفت: امیدوارم آقای کشاورز نجفی که یکی از بازنشستگان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است و با پشتوانه فرهنگی و عقیدتی خوبی که دارد بتواند در تشویق مردم به حضور در نماز سیاسی و عبادی و وحدت آفرین جمعه موفق باشد.

گفتنی است: در قسمتی از این حکم آمده است: بدیهی است برنامه های متنوع در همه زمینه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی  در راستای تقویت نماز جمعه، جایگاه امام جمعه، اعضای محترم ستاد و جذب مردم و مسوولین و به خصوص جوانان و نوجوانان به سنگر مقدس نماز جمعه  خواهد بود که ثمره خونبار انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل  امت و مرکز میثاق امت با ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

لازم به ذکر است علی زمان کشاورز نجفی عضو شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه، افسر بازنشسته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و از معلمین نمونه عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و سابقه فعالیت در کمیسیون فرهنگی شورا را  نیز در کارنامه فرهنگی خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار