فعالیت 640 آمر به معروف و ناهی از منکر در ارتش

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در سطح ارتش 640 آمر به معروف دوره دیده‌اند که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 10 November 2015
حجت‌الاسلام رسول مشهوری در نخستین گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مجموعه آموزشی رفاهی ثامن‌الئمه (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از سال 90 با تدابیر نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مقرر شد همایش‌های منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و کارگا‌ه‌های آمرین به معروف و ناهیان از منکر در مناطق مختلف کشور به صورت تمرکزی برگزار شود.

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: از سال 90 این همایش‌ها برگزار شده و امروز شانزدهمین و آخرین همایش منطقه‌ای آمران به معروف و ناهیان از منکر در سطح ارتش جمهوری اسلامی و در جوار بارگاه حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود.

مشهوری خاطرنشان کرد: در سطح ارتش 640 آمر به معروف دوره دیده و کارت شناسایی برایشان صادر شده است که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه یکصد و 36 مجتمع مسکونی ارتش در سطح کشور وجود دارد، یادآور شد: در یکصد و 24 مجتمع واحد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و 12 مجتمع دیگر به دلیل اینکه ساکنان آن کمتر از یکصد نفر بوده‌اند نیازی به این واحدها نبوده است و در صورت نیاز بلافاصله واحدهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار