اشكذر يكي از مهمترين قطب‌هاي صنعتي استان يزد است

مدير كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان يزد با تاکید بر این که شهرستان اشكذر به عنوان يكي از مهم‌ترين قطب‌هاي صنعتي استان است، اظهار كرد: مي‌توانيم مولدان اقتصادي را با نگاه كارآفريني به عرصه اقتصاد و صنعت اين شهرستان وارد كنيم.
کد خبر: ۱۲۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 14 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"محمدحسين رياحي" در نشست شورای اداری اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان كه به ميزباني شهرستان اشكذر برگزار شد، همچنين بر راه‌اندازي و تقويت مراكز مشاوره، اطلاع رساني و خدمات كارآفريني با هدف توسعه فعاليت‌هاي كارآفرينانه با توجه به مزيت‌ها و پتانسيل‌هاي هر شهرستان تاكيد كرد.

وی ضمن تاكيد بر واگذاري فعاليت‌ها به افراد متخصص، افزود: بايد برنامه‌ريزي آموزشي مدون و مناسبي به منظور افزايش آگاهي كاركنان خود در جهت پيشبرد هرچه بهتر اهداف اين اداره كل داشته باشيم.

"كورس رفيعي" ريیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشكذر نيز در ابتداي اين جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود در اين شهرستان پرداخت.

در پایان نيز مدیران و روسا ستادی و شهرستانی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در مورد مصوبات جلسه قبل اعلام كردند و در این راستا به بحث و هم‌اندیشی پرداختند.

گفتني است؛ در حاشيه اين جلسه مدير كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي به اتفاق هيات همراه از نيروگاه سيكل تركيبي شهرستان اشكذر بازديد و از نزديك با فعاليت اين شركت آشنا شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار