تاجگردون:تحت هیچ شرایطی رقیبم را دشمن نمی گویم

تا خرداد سال آینده نماینده و وکیل مردم در مجلس هستم افزود: بنده چون نماینده مردم هستم و هرجایی که مردم به عنوان موکلینم من را احضار و دعوت کنند، وظیفه دارم و به حکم قانون و وظیفه ای که قانون گذار بر عهده ام گذاشته در حد توانم پاسخگو و حضور خواهم یافت.
کد خبر: ۱۲۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 15 November 2015
غلامرضا تاجگردون با سفر به سرزمین پدری با مردم باشت دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از کبنا تاجگردون از روستاهای آبده گاه، برغون و همچنین بوستان بازدید و از نزدیک با مردم این روستاها به گفت و گو نشسته و مشکلاتشان را بررسی کرد.
نماینده مردم گچساران و باشت در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به اینکه تا خرداد سال آینده نماینده و وکیل مردم در مجلس هستم افزود: بنده چون نماینده مردم هستم و هرجایی که مردم به عنوان موکلینم من را احضار و دعوت کنند، وظیفه دارم و به حکم قانون و وظیفه ای که قانون گذار بر عهده ام گذاشته در حد توانم پاسخگو و حضور خواهم یافت.
وی همچنین به بداخلاقی های سیاسی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که همه در حال تلاش و در حال زندگی در کنار هم هستیم، بنده تحت هیچ شرایطی رقیبم را بر خلاف دیگران دشمن تلقی نمی کنم. تلقی کردن رقیب با عنوان دشمن یعنی اعلام جنگ، و این خیانت است به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزی که در آن زندگی می کنیم.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ذکر نام برخی از ترک زبانانی که وی را در این سفر همراهی می کردند، گفت: برخی از دوستان ترک زبان علی رغم مشغله هایی که دارند اما بدون آنکه من از آنها بخواهم، زحمت می کشند و بنده را در بعضی از روستاها همراهی می کنند که دلیل آن فقط یک چیز و آن این است که احساس می کنند که وقت آن است که می بایست باید باهمدیگر کار کنیم و بنده نیز این احساس را پس از انتخابات نیز داشتم و به همه برداران قشقایی عرض کردم که انتخابات به پایان رسیده و همه همدل و همزبان یکدیگر را یاری کنیم.
از نکات این سفر تاجگردون، همراهی وی توسط افراسیاب پرویزی، دکتر محمود کریمی، دکتر منصور فولادی و علی ایوبی از ترک زبانان گچساران بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
مگه دشمن هستید ؟ فکر نکنم اونا هم دشمن باشند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار