فرانس اولاند:با خشونت انتقام میگیریم

به گزارش تابناک تبریز، فرانسوا اولاند، رييس‌جمهوري فرانسه كه در شب ترور پاريس، در استادوفرانس در حال تماشاي بازي فرانسه و آلمان بود، بعد از وقايع تروريستي در خارج از استاديوم جلوي دوربين‌ها حاضر شد و مردم فرانسه را به اتحاد و همدلي دعوت كرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 15 November 2015

به گزارش تابناک تبریز، فرانسوا اولاند، رييس‌جمهوري فرانسه كه در شب ترور پاريس، در استادوفرانس در حال تماشاي بازي فرانسه و آلمان بود، بعد از وقايع تروريستي در خارج از استاديوم جلوي دوربين‌ها حاضر شد و مردم فرانسه را به اتحاد و همدلي دعوت كرد. او همچنين تاكيد كرد با جديت و خشونت انتقام اين حملات را خواهد گرفت. رييس‌جمهور فرانسه تا لحظه حضور در نخستين محل حادثه، فرمان وضعيت فوق‌العاده در سراسر فرانسه را صادر كرد و اعلام كرد كه تمامي مرزهاي فرانسه براي جلوگيري از خروج مهاجمان از مرزهاي فرانسه بسته خواهد شد. به تبع اين تصميم نيروهاي ويژه ارتش نيز به پايتخت فرانسه فراخوانده شدند و سه روز عزاي عمومي در اين كشور اعلام شد.

فرانسوا اولاند همچنين در مركز هنري باتاكلان حضور يافت و گفت: فرانسه در نبرد با تروريست‌ها، مماشات نخواهد كرد. رييس‌جمهور فرانسه تاكيد كرد: داعش با اين اقدام به ما اعلان جنگ كرده است.

روزنامه اعتماد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار