مدیر روابط عمومی شورای اسلامی مشهد در پاسخ به نقد تابناک رضوی تاکید کرد:

همه رسانه‌های اثرگذار در رشد و آبادانی مشهد تقدیر می‌شوند

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی مشهد در پاسخ به نقد تابناک رضوی درباره تقدیر گزینشی از خبرنگاران توسط شورای اسلامی شهر مشهد، تاکید کرد: همه رسانه های فعال و اثر گذار در زمینه های شهری مدنظر ما هستند و از آنها نیز قدرشناسی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 15 November 2015
علی عرب‌پور در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی افزود: نخستین گروهی که برای تقدیر مدنظر قرار گرفتند از میان خبرنگاران حاضر در بازدیدهای آخر هفته شورای شهر هستند که نقش ارزشمندی در انعکاس خدمات شورا و شهرداری مشهد داشتند.
وی افزود : در مرحله بعدی از سایر رسانه های موثر و فعال نیز تقدیر می شود چرا که برای ما صرفا حضور فیزیکی در جلسات شورا مهم نیست و پوشش اخبار و فعالیت های شورا و اثرگذاری رسانه ها حائز اهمیت است و در این راستا از نقدهای منصفانه نیز استفاده می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی مشهد با ابراز امتنان از حساسیت تابناک رضوی نسبت به مضامین شهری و نقد مراسم تقدیر اظهار کرد : برخی از رسانه های مطرح شده در لیست تابناک در فهرست دوم ما برای تقدیر بودند و آنها را مدنظر داشتیم چرا که باور داریم رسانه ها نقش آیینگی دارند و قرار نیست صرفا از شورا تمجید کنند! یا حتما در جلسات شورای شهر حضور فیزیکی داشته باشند.
وی افزود : رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و نمایندگان افکار عمومی نقش خطیری در رصد رویدادهای اجتماعی دارند و انتظار داریم تا با همراهی بیشتر نسبت به مسائل و دغدغه های مدیریت شهری وارد عرصه شوند.
عرب پور، شورای فعلی شهر مشهد را رسانه‌ای ترین شورا در چند دوره اخیر خواند و روحیه پاسخگویی رئیس و اعضای شورای شهر مشهد را قابل تقدیر دانست.

همه رسانه‌های اثرگذار در رشد و آبادانی مشهد تقدیر می‌شوند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
احمد یزدان مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
درود بر انسانهای اهل تعامل و قدرشناس ....ارزوی توفیق
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
از حرف تا عمل جناب آقای مدیر فاصله زیاد است لطفا حرف هایتان را با عمل‌تان یکی کنید نه اینکه حرف و ادعا یک چیز باشد ولی عمل صد درصد مخالف حرف و ادعا باشد.
تشکر از روشنگری تابناک
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ممنون از آقای عرب پورانسان بزرگواربامنش پهلوانی
حسین
|
United States
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
آقای رئیس شورا و رئیس کمیسیون امر به معروف چرا موضوع تهدید یک خبرنگار خانم, توسط یکی از اعضای روابط عمومی شورای شهر را به وسیله بیسیم شورا را پیگیری نمی کنید؟ خبرنگاران منتظر پاسخ شما هستند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
واقعا توی روابط عمومی شورا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟
ضعف مدیریت، ضعف اطلاع رسانی، ضعف هماهنگی، عدم برخورد صحیح و در شان با اصحاب رسانه و............ لطفا این مشکلات رو بر طرف کنید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار