آئين توديع و معارفه مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري برگزار شد

تابناک شهرکرد-به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان چهارمحال و بختياري آئين توديع و معارفه مدير عامل شركت گاز استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 16 November 2015

در اين آئين  از زحمات و تلاشهاي چشمگير و بي وقفه جناب آقاي مهندس افشين در مدت تصدي ايشان در شركت تقدير و جناب آقاي سيامك حيدري به عنوان مدير عامل جديد شركت گاز استان چهار محال و بختياري معرفي گرديد .

آقاي مهندس مشايخي ضمن تشكر از استاندار ،مسئولين استاني و تشكر از همكاران وخانواده محترمشان  بخاطر شور واشتياق و همراهي صميمانه در اين جلسه، از اين شور ونشاط وصف ناشدني پرسنل به عنوان نقطه قوت  مديريت سازمان در همراه و همدل كردن نيروي انساني ياد كرد و گفت :بنده جلسه هاي توديع و معارفه زيادي شركت كرده ام ولي اين جلسه يكي از به ياد ماندني ترين جلسه ها به لحاظ وجود محبت و صميميت  مي باشد وي از آقاي مهندس افشين به عنوان مدير برجسته و نمونه در سطح شركت ملي گاز ياد كرد و اذعان كرد به حق آقاي افشين در مدت مديريت خويش در استانهاي خوزستان و چهارمحال و بختياري خدمات شايسته و ماندگاري از خود به جاي گذاشتند .

آقاي مشايخي خطاب به آقاي حيدري گفت :نيروي انساني توانمند بزرگترين نعمتي است كه در اختيار شركت گاز استان مي باشد كه طبيعتا در كسب افتخارات بوجود آمده بسيار موثر بوده است . وي از آقاي حيدري خواست ضمن ادامه راه وحفظ دستاوردهاي كسب شده براي رسيدن به اهداف عالي سازمان تلاش مضاعف داشته باشد و از مسئولين و همكاران خواست در ادامه مسير آقاي حيدري را ياري نمايند .

آقاي مهندس اميري نيز ضمن خير مقدم به مسئولين استاني و مدعوين ، از مسولين امر خواست با توجه به كوهستاني وصعب العبور بودن منطقه و بالا بودن هزينه هاي اجرايي در آن توجه بيشتري در افزايش بودجه ها براي اجراي عمليات گازرساني داشته باشند . وي در ادامه از كارهاي بسيار ارزشمندي كه آقاي مهندس افشين در جهت اصلاح بودجه ها و افزايش سطح رضايتمندي مردم انجام دادند و همچنين الگو بودن ايشان و دستگاهشان براي ساير ادارات در سطح استان تقدير كرد و ازآقاي حيدري خواست در ادامه مسير ضمن حفظ افتخارات مصمم تر باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار