نشست خبری در بیت یک شهید یزدی

با ابتکار جالب روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، سه مراسم به شکل همزمان در بیت شهید دادرس، شهید شاخص رسانه استان یزد، برگزار شد که نشست خبری فرمانده سپاه یزد از جمله این برنامه‌ها بود.
کد خبر: ۱۳۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 18 November 2015

به گزارش تابناک یزد،بیت شهید دادرس امروز محل گردهمایی مسئولان ارشد سپاه الغدیر استان یزد و اصحاب رسانه بود تا علاوه بر تجلیل از خانواده این شهید بزرگوار استان یزد، نشست خبری هفته بسیج و مراسم رونمایی از مستند «فصل رسیدن» نیز برگزار شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با اشاره به نقش بسیج در طول سه دهه گذشته اظهار داشت: بسیج به قدری نقش خود را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، نظامی، امنیتی و سیاسی به خوبی ایفا کرده که همه برنامه‌های دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران، توسط بسیج تحت الشعاع قرار گرفته است.

سردار اکبر فتوحی با بیان اینکه بسیج اتاق فکر استکبار جهانی را مات و مبهوت کرده زیرا بسیاری از معادلات آنها توسط نیروهای بسیج در زمینه ‌های مختلف به هم ریخته است، افزود: آمریکا امروز به نمایشگاهی از شکست‌های پی در پی تبدیل شده و اکنون در حال خداحفظی با تاریخ است.

آمریکا در حال خداحافظی با تاریخ است

وی تصریح کرد: حتی دیگر برجام و ۱+۵ نیز نمی توانند آمریکا را به شکوه ساختگی قبل خود بازگردانند و حداقل نیروهای بسیج اجازه نمی دهند که آمریکا در کشور ایران نفوذ کرده و به خیال خود بخواهد مشکلات کشور ما را حل کند.

فتوحی ادامه داد: دشمنی ما و آمریکا از بهمن ماه سال ۵۷ آغاز شد و استکبار جهانی همه فعالیت های نظامی، اقتصادی و ... را علیه ایران انجام داد و جنگ نیابتی به راه انداخت و حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر کرد اما دید که ایران با بهره مندی از نیروهای بسیجی در برابر این حربه‌ها و توطئه‌ها شکست نخواهد خورد.

دشمن پروژه نفوذ بعد از برجام را طراحی کرده است

وی افزود: دشمن پس از این همه شکست و ناکامی، پروژه نفوذ را طراحی کرده و می‌خواهد به بهانه برجام و توافق با ایران، به داخل کشور نفوذ کرده آنگاه برنامه های خود را اجرایی کند.

فتوحی تصریح کرد: در چنین شرایطی اصحاب رسانه ما باید وارد عمل شوند و به روشنگری بپردازند و دلایل شعار مرگ بر آمریکا را که بیش از ۴۰ دلیل مستند و روشن دارد، برای مردم تبیین کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: اصحاب رسانه همچنین باید با کمک سایر اقشار بسیج از جمله بسیج دانشجویی، به بصیرت افزایی و روشنگری بپردازد تا مردم از این طریق، اجازه نفوذ دشمن را ندهند و عده ای نیز نتوانند با حرف های عوام‌فریبانه خود آمریکا را تطهیر کنند.

حضور ۳۷۵ هزار بسیجی در استان یزد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ۳۷۵ هزار بسیجی در استان یزد در اقشار مختلف عنوان کرد: حضور خواهران بسیجی و مشارکت آنها در برنامه‌های بسیجی چشمگیرتر از برادران است اما تعداد آنها از نظر سازمانی برابر است به نحوی که گردان‌های الی بیت‌المقدس از برادران و کوثر از خواهران، عاشورا از پایگاه‌های برادران و الزهرا (س) از پایگاه‌های بسیج خواهران است.

فتوحی تاکید کرد: همه مردم استان یزد بسیجی هستند و تفکر بسیجی در آنها وجود دارد و گرچه ۳۷۵ هزار نفر پرونده سازمانی بسیج دارند اما همه مردم به خاطر نوع دیدگاه و نگاهشان از نظر ما بسیجی هستند.

ولی‌شناسی و ولایت، دشمن شناسی و برائت از ویژگی‌های شهید دادرس بود

رئیس بسیج رسانه استان یزد نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ناصر دادرس، از ویژگی های این بسیجی شهید را ولی شناسی و ولایت و دشمن شناسی و برائت دانست و گفت: امیدواریم این شهید بزرگوار با همه شاخصه‌های ارزشمندی که داشت، به الگویی برای اصحاب رسانه استان یزد تبدیل شود.

سیدحسین راسخی عنوان کرد: خانواده این شهید بزرگوار، پدر و مادر مرحوم وی و برادر بزرگوار این شهید همواره در همه دوره های انقلاب، انقلابی ماندند و انقلابی عمل کردند و لحظه ای از اطاعت رهبری چشم‌پوشی و کوتاهی نکردند.

برادر این شهید شاخص رسانه استان یزد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از حضور اصحاب رسانه در بیت شهید دادرس قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین از فیلم مستند «فصل رسیدن» که توسط گروه تلویزیونی سپاه الغدیر استان یزد از فعالیت‌های جهادگران بسیجی در اردوهای طرح هجرت در تابستان ۹۴ تهیه شده بود، رونمایی شد.

شهید ناصر دادرس که متولد ۳۰ مردادماه سال ۳۹ در یزد است و در دوم آبانماه سال ۶۰ در آبادان به شهادت رسید، نخستین خبرنگار استان یزد و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار