رسانه ها کمک کنند

فرماندار شهرستان ساری در حضور عده‌ایی از شخصیت‌های رسانه‌ای در این دیدار ها، رسانه را همراه و از عوامل توسعه نام برد و اظهار کرد: رسانه‌ها با تحلیل ها و ارائه گزارشات از کاستی ها و نیازها و نقد سازنده مدیریتی، مسئولان را در پیشبرد اهداف توسعه پایدار همراهی کنند.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 19 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین‌زادگان در دیدار مردمی در فرمانداری ساری، با بیان اینکه حضور شهروندان و مسئولین در دفتر فرمانداری باعث اشتیاق هرچه بیشتر جهت خدمت‌رسانی شده است، گفت: من به شهرم ساری  و مردم شهرم بدهکار هستم و در راستای خدمت، برای ادای دین آمده‌ام.
فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه  شرایط فرهنگی سیاسی جامعه تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: مردم توسط شبکه‌های اجتماعی باهم در ارتباط هستند و سواد سیاسی اجتماعی همه اقشار مردم بالا رفته است از این رو باید به این فهم و شعور مردم احترام گذاشت.
حسین زادگان با تاکید براینکه برای کسب موفقیت باید برنامه‌محور بود، ابراز کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی جامع در همه بخش‌ها و سطوح وارد شوند تا بتوانند پاسخگوی مردم باشند.
فرماندار ساری با اشاره به اینکه محور توسعه، مطالبه‌پروری مردم خواهد بود، یادآور شد: شهروندان و روستاییان باید با آشنایی و آگاهی از کاستی‌ها و داشته های خود برای توسعه، خواسته ها و نیازهای منطقه را از مسئولین مطالبه کنند، در اینصورت مدیران و مسئولان در برابر خواسته های آگاهانه با برنامه حرکت خواهند کرد.
حسین‌زادگان با اشاره به بحران در حوزه‌های مختلف ساری گفت: بزرگترین سرمایه من نیروی انسانی است؛ اگر همه باهم همدل حرکت کنیم قطار توسعه ساری با سرعت بیشتری به مقصد نزدیک می‌شود.
این مسئول ارشد شهر ساری با بیان اینکه من آبرومند قبول مسئولیت کردم، امیدوارم آبرومند هم بروم، ابراز کرد: پیشنهادهای زیادی در زمینه مدیریت داشتم اما شهرم و مردم شهرم را خیلی دوست دارم و احساس کردم با همراهی آنان می‌توانیم ساری را در مسیر توسعه سوق دهیم.
وی با تاکید بر اتحاد به عنوان عامل اصلی توسعه در ساری گفت: باید از سطحی نگری و بخشی نگری پرهیز کنیم و چه اصلاح طلب چه اصولگرا برای شهرستان و استانی با توسعه پایدار درکنار هم باشیم.
حسین زادگان گفت: در راستای دستیابی به اهدافی پایدار در شهرستان از همه جریانات و جامعه جوان شهر خواست حضور پویا داشته باشند تا لابی‌گری ‌ها و شیطنت‌ها نتوانند درجامعه رشد پیدا کنند.
فرمانداری ساری در حضور بسیاری از شوراهای روستایی و دهیاران با بیان اینکه در روستا ها اتفاقاتی خوب صورت گرفته است اما در شان مردم مرکزاستان نیست، تصریح کرد: در مناطق شمالی با رشد و پیشرفت روستاها، شهر به توسعه ایده‌آل خواهد رسید چون بیشترین رشد اقتصادی در روستاها رقم  می‌خورد.
فرماندار شهرستان ساری  در حضور عده‌ایی از شخصیت‌های رسانه‌ای در این دیدار ها، رسانه را همراه و از عوامل توسعه نام برد و اظهار کرد: رسانه‌ها با تحلیل ها و ارائه گزارشات از کاستی ها و نیازها و نقد سازنده مدیریتی، مسئولان را در پیشبرد اهداف توسعه پایدار همراهی کنند.
 

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار