در محل رزمایش الی بیت المقدس

بسیج مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب است

تابناک: فرمانده سپاه روح الله در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گفت: بزرگترین ساده‏ اندیشى این است که تصور کنیم غربی ها خصوصاً امریکا چشم طمع و دشمنی به این کشور ندارند.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 20 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در محل برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران یقیناً از برکات و الطاف بزرگ خداوند بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران ارزانى شد.

وی افزود: اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب را ارائه دهیم، قطعا بسیج وبسیجیان از همه سزاوارترند.

بسیج مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب است

کریمی با اشاره به این سخن امام(ره) که فرمود: «اگر بر کشورى نواى دلنشین تفکر بسیجى طنین‏ انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.» گفت: بزرگترین ساده‏ اندیشى این است که تصور کنیم غربی ها خصوصاً امریکا چشم طمع و دشمنی به این کشور ندارند و با ما دست دوستی داده اند.

بسیج مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب است

وی همچنین با بیان اینکه این رزمایش تنها گوشه ای از آمادگی و اقتدار بسیج است افزود: امروز بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.

سردار کریمی ادامه داد: این رزمایش همچنین پیام بزرگی نیز برای دشمنان این مرز و بوم خصوصاَ آمریکا و اسرائیل به همراه دارد.

بسیج مصداق کاملى از ایثار و فداکارى به کشور و انقلاب است

کریمی گفت: امروز بسیج در کشور در تمامی زمینه ها و امور وارد شده است و یقیناَ با روحیه بسیجی و بصیرت این عزیزان انقلاب تلاش دشمن برای نفوذ، کوبیدن آب در هاون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار