رقابت‌درنمایشگاه‌صنعت‌ساختمان‌ایران‌درمشهد

رئیس کمیسیون امور فنی عمرانی طرح‌ریزی شهری شورای شهر مشهد گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان ایران در مشهد فرصتی برای رقابت و مقایسه مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، مهدی ذاکرالحسینی با اشاره به امتیاز قابل قبول این نمایشگاه در فضای توسعه مشارکت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور شرکت‌های توانمند برای مشتریان و سرمایه‌گذاران است.
رئیس کمیسیون امور فنی عمرانی طرح‌ریزی شهری شورای شهر مشهد افزود: در این رویداد مردم سهم اصلی مشارکت و توسعه شهری را دارند و مشارکت‌کنندگان می‌توانند از فرصت‌های موجود برای تأمین نیازهای واقعی جامعه شهری و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه معنای ذاتی نمایشگاه یعنی ارائه خوب، برگزاری و بسترسازی برای ایجاد فرصت‌های پیشرفت، توسعه و مشارکت از جنس امکان و تکنولوژی، گفت: شرکت‌های توانمندی که تاکنون خوب کار کرده‌اند و متعهد به مسئولیت ارائه شده خود را داشتند در این نمایشگاه می‌توانند خود را با سایر شرکت‌های حاضر که از سراسر کشور حضور یافته‌اند مقایسه کنند و از طرفی نگاه رقابتی آنها  نیز سبب ترویج رونق و افزایش مشارکت عمومی می‌شود.
ذاکرالحسینی گفت: ارائه، مقایسه و همچنین ارتقا برای افزایش سطح اثرگذاری مشارکت‌کنندگان از این فرصت برای  توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و صنعتی‌سازی با بهره‌مندی از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین عرصه صنعت ساختمان و با رویکرد توجه به نیاز مردمی، نمایشگاه را متمایز از سایر رویدادهای تخصصی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار