بازدید سرزده دکتر شبستری از اداره ثبت احوال تبریز

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز به صورت سرزده از اداره ثبت احوال شهرستان تبریز و دفتر ثبت احوال منطقه دو تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 22 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری در این بازدید که بدون اطلاع قبلی و در غیاب مدیران ثبت احوال صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان در خصوص روند ارایه خدمات ثبت احوال و نحوه برخورد کارکنان این دفتر، میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات ثبت احوال را ارزیابی کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف اداره ثبت احوال شهرستان تبریز و همچنین دفتر منطقه دو تبریز با کارکنان ثبت احوال نیز در خصوص مسایل و مشکلات و نحوه فعالیت آنان گفت‌وگو کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید با اشاره به اهمیت جایگاه ثبت احوال و حساسیت خدمات آن در زندگی مردم، بر دقت نظر و جدیت کارکنان ثبت احوال در ارایه خدمات به شهروندان تاکید کرد.

وی خطاب به کارکنان ثبت احوال ضمن قدردانی از زحمات آنان، گفت: پذیرش مسوولیت به معنای عمل به تعهدات و وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده و هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام وظیفه پذیرفتنی نیست.

شبستری با اشاره به نارضایتی برخی از مراجعان ثبت احوال از نحوه ارایه خدمات، خاطرنشان کرد: خوش‌رویی و خوش‌رفتاری با مردم مهم‌ترین وظیفه کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و مشکلات شخصی ما نباید باعث برخورد نامناسب با مراجعان شود.

وی تصریح کرد: مراجعان به دستگاه‌ها باید تحت هر شرایطی پاسخ قانع‌کننده و منطقی دریافت کنند تا در پیچ و خم ادارات سرگردان نشوند.

شبستری همچنین تسهیل و تسریع در امور مردم را از جمله معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها عنوان و بر جدیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تاکید کرد.

وی، با تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان دستگاه‌ها و نحوه خدمات‌رسانی آنها به مردم، از ادامه بازدیدهای سرزده از ادارات و سازمان‌های استان خبر داد و گفت: این بازدیدها معیار خوبی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و مدیران نیز باید به این امر اهتمام داشته باشند.

چمنی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم در این بازدید دقت در انجام وظایف و ارایه خدمات به مردم را ضروری برشمرد و گفت: دستگاه‌ها باید در قبال اشتباه‌های خود پاسخگو باشد و مردم نباید تاوان اشتباه دستگاه‌ها و کارکنان آنها را بدهند.

استوار آذر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری هم ضمن تماس تلفنی با مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی، وی را در جریان این بازدید قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار