ضرب و شتم در انجمن سینمای جوان چالوس

کد خبر: ۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶ 12 March 2015
مسئول انجمن سینمای جوان دفتر چالوس توسط تعدادی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس عصر دیروز 20 اسفندماه 93، حدود 16 و 30 دقیقه بود که هنرجویان رشته کارگردانی و فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان دفتر چالوس که تعدادی از آنها از بانوان هستند، با شنیدن صدای داد و فریاد، سراسیمه از کلاس کارگاهی خارج و وارد راهرو شدند.
در این حادثه، دو جوان به همراه یک مرد میان‌سال مسئول دفتر انجمن سینمای جوان چالوس را مورد ضرب و شتم و تهدید قرار دادند و به او فحش و ناسزا گفتند.

تعدادی از هنرجویان آقا و مدرس کارگاه از مهاجمان درخواست کردند تا برای حل مشکل خود از راه قانون وارد شوند، اما با بی‌نزاکتی بیشتر مهاجمان و بی‌احترامی به فضای فرهنگی به مدرس و هنرجویان، ادامه یافت!

پس از تماس یکی از هنرجویان با پلیس 110، اشخاص ضارب، در حالی که به همه افراد انجمن فحش و ناسزا می‌‌گفتند، مکان انجمن را ترک کردند.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: مسائلی چون ورود و خروج هنرجویان و اجرای برنامه‌های دفتر انجمن چالوس به او ارتباطی ندارد و تنها با هر رفتار بدون ضابطه، برخورد می‌شود.

بهنام طهماسبی اضافه کرد: بارها با این فرد بی‌انضباط، با روی خوش برخورد کردیم تا او نیز رفتارش را اصلاح کند اما از چندی پیش با تماس‌های گاه و بی‌گاه و اعتراضات بیهوده و در یکی دو ماه اخیر نیز با تهدید و توهین، درصدد برهم ریختن نظم عمومی این مکان فرهنگی برآمده است.

وی ادامه داد: این فرد که دارای تحصیلات هنری نیست، در ارتباط با محیط کار و حضور به‌موقع مشکل‌آفرینی کرده و بدون درک صحیح از موضوع فعالیت و فضای کاری انجمن سینمای جوان، مدام در هر اقدامی با توسل به نام فامیلی و سوءاستفاده از نسبت فامیلی با یکی از معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرا با تهدیدهای مکرر مورد بی‌احترامی قرار داده که مستندات آن موجود است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221000514#sthash.rw4q8YG9.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار