غارتگران بیت‌المال به دنبال در اختیار گرفتن مجلس هستند

کد خبر: ۱۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 28 November 2015
به گزارش تابناک یزد، مؤید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره لایحه شفافیت مالی هزینه‌های انتخاباتی اظهار کرد: بعد از تعطیلات نمایندگان، عملا از 12 آذر کار مجلس از سر گرفته می‌شود و از 28 آذر هم زمان ثبت‌نام است.

این لایحه باید خارج از نوبت بررسی شود و قبل از پایان آذر به اتمام برسد. این نماینده مجلس درباره اهمیت این لایحه و ضرورت تصویب به موقع آن تصریح کرد: اگر منعی نباشد کسانی که مجرم هستند و سوءاستفاده مالی داشتند، خزانه را غارت کردند و بیت‌المال را خوردند، الان می‌آیند به عنوان مدعی‌العموم ظاهر می‌شوند و به جای اینکه پاسخ بدهند.

آنها ممکن است از طریق همین پول‌ها یا مستقیما خرید رأی برای خودشان داشته باشند و یا کاندیداهایی را مطرح کنند و آنها را وامدار کنند. در این صورت می‌توانند مجلس را در اختیار بگیرند و استقلال از بین می‌رود.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: این خیلی حیاتی است. نگرانی عمومی درباره فساد مالی شدت گرفته است و این نوع لوایح که می‌آید امیدی ایجاد می‌کند که برای مبارزه با فاسد مالی و جلوگیری از ورود غارتگران بیت‌المال به مجلس اراده‌ای وجود دارد. از این رو بسیار ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار