درخشش دانش آموزان کرمانی در المپیاد های علمی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به کسب مدال طلای جهانی المپیاد ریاضی، از کسب 6 رتبه برتر کشوری و 82 رتبه برتر استانی، توسط دانش آموزان این ناحیه در المپیاد های علمی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 29 November 2015

علی زنگی آبادی با اشاره به تحصیل 30 هزار و 200 دانش آموز در مدارس ابتدایی ناحیه یک کرمان گفت: 98 درصد مدارس ابتدایی در این ناحیه، دوره ای شده اند.

وی افزود: 28 طرح آموزشی، فرهنگی، سلامت و ورزشی در مدارس ابتدایی ناحیه یک کرمان در حال اجراست که 6 طرح، ویژه آموزش ابتدایی این ناحیه هستند.

زنگی آبادی خاطرنشان کرد: این طرح ها مدرسه محور بوده اند و در راستای توانمند سازی نیروی انسانی بدون هزینه برگزار می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آموزگاران به صورت ماهیانه خبر داد و تصریح کرد: طرح های هر مدرسه یک تجربه و بازدید دوره ای مدیران از مدارس دیگر از مهمترین طرح های اجرایی در دوره ابتدایی هستند.

زنگی آبادی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ازرشیابی توصیفی ویژه مدیران و آموزگاران دوره ابتدایی، یادآور شد: 90 نفر از آموزگاران دوره ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک، آموزش اختصاصی ارزشیابی توصیفی را گذرانده اند.

وی با اشاره به پذیرش 66 دانش آموز ناحیه یک کرمان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و دارو سازی از پذیرش 99.7 درصدی دانش آموزان این ناحیه دردانشگاه های کشور خبر داد.

زنگی آبادی با اشاره به راه اندازی 4 رشته جدید در هنرستان ها ی فنی و حرفه ای و کار دانش آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، خاطرنشان کرد:42 درصد دانش آموزان این ناحیه در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش جذب شده اند.

وی از تحصیل بیش از 61 هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار