ساماندهی 40خانه مسافر در سوادکوه

رئیس میراث فرهنگی سوادکوه و سوادکوه شمالی از ساماندهی 40خانه مسافر در این دوشهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 05 December 2015
رضا دانش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مازندران با اشاره به نبود هتل، متل و هتل آپارتمان در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: در سوادکوه و سوادکوه شمالی زیرساخت های گردشگری همچون هتل، متل و هتل آپارتمان وجود ندارد که این امر در جذب و اقامت گردشگران تاثیر منفی می گذارد.
وی افزود: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود شهرستان در بحث گردشگری، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقدام به اجرای طرح بوم گردی صورت گرفته است که در حال حاضر در سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال اجرا است.
رییس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سوادکوه و سوادکوه شمالی از وجود خانه های قدیمی متعدد در دو شهرستان خبر داد و ابراز کرد: در راستای اجرای طرح بوم گردی اداره میراث فرهنگی به خانه های قدیمی سوادکوه و سوادکوه شمالی در قالب طرح بوم گردی تسهیلات ارائه می دهد تا گردشگران در این نوع خانه ها نیز اسکان یابند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه مسافر در سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: در سوادکوه و سوادکوه شمالی تا کنون 40 خانه مسافر ساماندهی شده و 200 خانه مسافر در دست مطالعه و بررسی قرار دارند.
این مسئول یادآور شد: اجرای دو طرح بوم گردی و ساماندهی خانه مسافر نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت توریسم در سوادکوه و سوادکوه شمالی دارد.
 
خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار