سرمربی تربیت نوین یزد: بضاعت ما همین است

سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد گفت: بضاعت ما همین است و اگر متحمل شکست می شویم چون توان بازیکنان ما بیشتر نیست .
کد خبر: ۱۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 15 March 2015
سرمربی تربیت نوین یزد: بضاعت ما همین استبه گزارش تابناک یزد، بهاء الدین پناهی پس از شکست تیمش در لیگ ازدگان در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه در ابتدای فصل تیم قوی بسته نشده و مهاجم برای هجوم به تیم حریف کم داریم و همین نفرات با تمام توان برای موفقیت بازی می کنند .

وی اضافه کرد: در برابر تیم خوب گیتی پسند اصفهان چند بازیکن اصلی خود را بخاطر مصدومیت و محرومیت به همراه نداشتیم و بیشتر از جوانان خود استفاده کردیم .

سرمربی تربیت نوین یزد اظهار داشت: از زمانی که من مسوولیت این تیم رابر عهده گرفتم هیچ شانسی برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور نداشتیم .

پناهی گفت: با این وجود برای کمک به فوتبال استان یزد و انجام بازی های حیثیتی و آبرومندانه این وظیفه را قبول کردم و تمام تلاش ما این بوده که به هدف خود برسیم .

وی افزود: از بچه ها راضی هستم که هرچه در توان دارند خرج می کنند تا تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم روز به روز در هفته های آینده در سال 94 بتوانیم بهتر تیم بازی کنیم.

همچنین سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: دو تیم خیلی جدی بازی کردند ولی شانس ما برای کسب پیروزی بیشتر بود و به حق خود رسیدیم .

واهیک طروسیان افزود: تیم گیتی پسند در این مسابقه به حق رسید و قطعا برای رسیدن به بالای جدول می کوشیم و جایگاه خود را روز به روز ارتقا می دهیم .

از هفته هجدهم لیگ آزادگان تیم گیتی پسند اصفهان عصر امروز در یزد تربیت نوین این استان را سه بر صفر شکست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار