مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر:

رشد10درصدی حمل و نقل ناوگان دریایی

ناوگان کشتیرانی دریای خزر با دارا بودن 23 فروند کشتی نوین توانست در 11 ماه امسال یک میلیون و 220 هزار تن کالا در بنادر شمالی تخلیه و مقدار 780 هزار تن کالا از بنادر شمالی بارگیری کند .
کد خبر: ۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از افزایش 10 درصدی حمل و نقل کالا توسط ناوگان این شرکت از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کشتیرانی دریای خزر به ایرنا ، علی اکبر غنجی اظهار کرد: کشتیرانی دریای خزر طی این مدت مقدار دو میلیون تن کالا را جابه جا کرد که رکوردی برای این شرکت محسوب می شود.

وی افزود: ناوگان کشتیرانی دریای خزر با دارا بودن 23 فروند کشتی نوین توانست در 11 ماه امسال یک میلیون و 220 هزار تن کالا در بنادر شمالی تخلیه و مقدار 780 هزار تن کالا از بنادر شمالی بارگیری کند .

غنجی محموله های وارداتی توسط ناوگان این شرکت را غلات، اهن الات، کک ، تخته و کاغذ و کالاهای صادراتی را کلینکر ، سیمان، سنگ آهن ، گچ ، مصالح ساختمانی ، شیشه ، سنگ ، کانیتنر ، خودرو ،میوه و تره بار و مواد غذایی عنوان کرد.

کشتیرانی دریای خزر از سال 1371 آغاز به فعالیت کرد و هم اکنون با 23 فروند کشتی و خطوط منظم، محموله های تجار و صاحبان صنایع را بین بنادر شمال کشور و بنادر خارجی حوزه دریای خزر حمل می کند. 

این شرکت با هدف توسعه و گسترش ناوگان ملی - تجاری کشور در دریای خزر و برقراری خطوط کشتیرانی ایرانی به کلیه بنادر در حاشیه دریای خزر، توسعه و بهینه سازی حمل و نقل دریایی و تثبیت حضور ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران در منطقه با توجه به افزایش حجم مبادلات تجاری ، بازرگانی ، اقتصادی در حوزه دریای خزر در حال فعالیت می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار