خدمت‌تیپ21زرهی‌امام‌رضا(ع)به‌زائران‌پیاده‌رضوی

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) گفت: هر ساله کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) با تمام توان خود به زائران امام رضا (ع) انجام وظیفه می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 11 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سردار محسن قاجاریان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: هر ساله کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در سه موکب ایستگاه کارخانه چرم، کوهستان و ابرش برای خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های قبل با نصب دو حمام سیار، چند دستگاه سرویس بهداشتی سیار، اعزام چندین دستگاه تانکر آب، اعزام گروه‌های پزشکی و استقرار دو دستگاه آمبولانس و کمک به توزیع غذا بین زائران مشغول به خدمت هستند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت‌های مردمی، دولتی و نهادهای شهرستان نیشابور برای خدمات‌دهی بهتر به زائران پیاده امام رضا(ع) در نیشابور به خدمت گرفته شده است.

قاجاریان افزود: با توجه به ریزش برف و اعلان ستاد بحران شهرستان نزدیک به 20 دستگاه اتوبوس و کامیون برای انتقال زائران محاصره شده در برف به محل ایستگاه کارخانه چرم اعزام شدند که نزدیک به یک هزار و 500 نفر از زائران را به مکان‌های امن انتقال دادند.

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در پایان اظهار کرد: این یگان منتسب به نام امام رضا(ع) است که خدمت‌رسانی به زائران آن امام همام را از وظایف خود می‌داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار