سینما آفریقا مشهد تعطیل شد

مدیر سینما آفریقا مشهد با بیان اینکه بازسازی این سینما از ۱۴ آذرماه آغاز شده است، گفت: بهمن ماه سینما آفریقای مشهد مجدد بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 14 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی تجویدی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بازسازی سینما آفریقا مشهد از دو هفته گذشته آغاز شده است اما هنوز برآورد هزینه در این زمینه نشده است.

مدیر سینما آفریقا مشهد با اشاره به این مطلب که بخشی از بازسازی این سینما در حوزه ارتقای تجهیزات دیجیتال این سینما است، افزود:کف، سالن انتظار، صندلی، تجهیزات، سرویس‌های بهداشتی، دیوار و سقف سینما مورد بازسازی قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود بازسازی این سینما تا بهمن ماه به پایان می‌رسد.

تجویدی با بیان اینکه مسئله بازسازی و تعمیر سینما آفریقا مشهد از چندی قبل مطرح بوده است، تصریح کرد: بازسازی این سینما از 14 آذر ماه آغاز شده و تا قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد بازسازی این سینما به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه سینما آفریقا مشهد امسال میزبان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر است،گفت: امسال فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مشهد در این سینما برای علاقمندان به هنر هفتم نیز اکران می‌شود.

مدیر سینما آفریقا مشهد در رابطه با میزان فروش آخرین فیلم‌های اکران شده در این سینما گفت: فیلم محمد(ص) در این سینما 300 میلیون فروش داشته است؛ همچنین از شاهزاده روم نیز استقبال خوبی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار