هوای مازندران امروز بارانی و سرد است

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا شب سه‌شنبه 24 آذرماه جاری با عبور سامانه بارشی از روی کشور شاهد ابرناکی آسمان و بارش‌هایی در استان هستیم.
کد خبر: ۱۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 15 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، احمد اسدی اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا شب سه‌شنبه 24 آذرماه امسال با عبور سامانه بارشی از روی کشور شاهد ابرناکی آسمان و بارش‌هایی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات مازندران به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: بارش در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به صورت باران است که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نیست.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه با توجه به اینکه در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش به صورت برف بوده لازم است در تردد نکات ایمنی رعایت شود یادآور شد: همچنین انتظار داریم روز سه‌شنبه دمای هوا نسبت به روز گذشته کاسته شود.

اسدی با اعلام اینکه روز چهارشنبه با خروج این سامانه بارشی از ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود، تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های امروز هواشناسی روزهای پایانی هفته عبور امواج ناپایدار از روی منطقه داریم که پیامد در برخی ساعات افزایش ابر و بارش‌های پراکنده است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار