برگزار می شود/

مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران

تابناک: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در ۲۸ شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید علی قریشی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات قرآنی هم‌زمان با روز میلاد امام حسن عسکری (ع) و در آستانه ایام‌الله دهه فجر، 9 بهمن‌ماه در 28 شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی این مسابقات را در رشته‌های قرائت، مفاهیم، تفسیر، ترجمه، ترتیل، تحقیق و حفظ سوره‌ بقره، 5 جز، 10 جز، 15 جز، 20 جز و کل قرآن کریم عنوان کرد و افزود: این مسابقات ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، که شامل همسر و فرزندان آن‌ها بوده، تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی نیز نیمه دوم فروردین‌ماه 94 برگزار می‌شود.

وی با اعلام این مطلب که تا کنون 3 هزار و 500 نفر برای شرکت در این مسابقات قرآنی در سطح استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد، یک هزار و 500 نفر مربوط به شهر اصفهان است.

قریشی تصریح کرد: نتایج مسابقات قرآنی در مرحله شهرستان‌ها تا اواخر امسال اعلام شده و از منتخبان برای حضور در مسابقات استانی دعوت به عمل می‌آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار