مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان قزوین:

نمایشگاه تخصصی صنعت در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه تخصصی بخش صنعت یکم تا چهارم دیماه در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 19 December 2015
هادی نیک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی صنعت به مدت چهار روز با مشارکت واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی صنعت با شرکت 70 مشارکت‌کننده واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی از استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و البرز در قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان قزوین تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد زمینه مناسب براساس استانداردهای جهانی در راستای فراهم کردن فضای سالم رقابتی میان مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی برپا است که این امر سبب ایجاد فرصت برای این صنعتگران به بازارهای هدف می‌شود.

نیک فطرت آشنایی تجار با جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط بیشتر بین این دو بخش در راستای رشد اقتصادی در بخش صنعت را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد.

وی افزود: یکی از دلایل مهم برپایی این نمایشگاه در استان قزوین موقعیت خاص جغرافیایی و منطقه‌ای این استان بوده که  از شرایط مناسبی برخوردار است.

نمایشگاه تخصصی صنعت در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار