فرماندار کلاله: برگزاری باشکوه انتخابات، حماسه ای دیگر را رقم می زند

فرماندار شهرستان کلاله گفت: با تعامل خوب اعضای هیات اجرایی انتخابات و هیات نظارت، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باشکوه برگزار شده و حماسه ای دیگر در تاریخ کشورمان و در این خطه از ایران اسلامی رقم می خورد.
کد خبر: ۱۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 20 December 2015
به گزارش خبرنگارایرنا، نصرت برزگر روز یکشنبه درجلسه هماهنگی اعضای هیات اجرایی انتخابات درکلاله که با حضور 8 عضو اصلی این هیات برگزار شد، افزود: همه برگزارکنندگان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در تلاش هستند، در هفتم اسفندماه انتخاباتی باشکوه و قانونمند برگزار نمایند. 
وی خاطرنشان کرد: کسانی که ازسوی معتمدین به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان برگزیده شده اند تجربه کار در این عرصه مهم را دارند و به خوبی با وظایف خود آشنا هستند.
فرماندار کلاله بیطرفی و پایبندی به قانون را از شاخصه های مهم مجریان انتخابات ذکر کرد و گفت: تمام تلاش ها باید معطوف به برگزاری سالم انتخابات و با حضور گسترده مردم باشد. 
گفتنی است: عبدالرضا عرب ، محمد محمدزاده ،جمشید نجاری، رسول بامری ، جلیل فرشادی ، آنه محمد قربانزاده ، یدالله محرم زاده و امان محمد حمیدزاده به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شهرستان کلاله انتخاب شده اند.
شهرستان کلاله با160هزار نفر جمعیت درشرق گلستان قراردارد و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار