استاندار لرستان

قانون مبنای کار انتخابات است /۲۳ هزار مجری در امر برگزاری انتخابات استان لرستان

استاندار لرستان گفت: مجریان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان حدود ۲۳ هزار نفر هستند.
کد خبر: ۱۴۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 21 December 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک  از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه ما در استان مطابق با روزشمار انتخابات پیش می‌رویم و محل ثبت‌نام نیز روند عادی خود را طی می‌کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بابیان اینکه مجریان انتخابات در سطح استان لرستان حدود 23 هزار نفر هستند، افزود: حدود 12 هزار نفر ناظر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

استاندار لرستان قانون را مبنای کار انتخابات دانست و عنوان کرد: با مبنا قرار دادن قانون در اجرا، نظارت و تمام موارد شاهد یک انتخابات صحیح و سالم هستیم و به مردم استان اطمینان می‌دهیم که با مبنا قرار دادن قانون به‌ طور حتم انتخابات بسیار خوبی را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات هستیم چرا که هر موقع مردم حضور حداکثری داشتند شاهد مجالس قدرتمندی بوده و این حضور یک فرصت و ابزاری برای اقتدار کشور است.

بازوند در رابطه با تبلیغات زودهنگام در فضای واقعی و مجازی، تصریح کرد: هنوز زمان انتخابات شروع نشده بنابر این در رابطه بازرسانی داریم که کانون‌های چالش‌زا را شناسایی کنند که در صورت چالش تذکراتی داده و مطابق قانون به‌طور حتم با آن‌ها برخورد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار