۳۰ هزار استخدام دولتی در سال ۹۵

سخنگوی دولت گفت: در سال ۹۵، ۱۴ هزار استخدام در آموزش و پرورش و ۱۷ هزار استخدام برای پرسنل بیمارستان خواهیم داشت، علاوه بر آن نیز برخی از دستگاههای دیگر همچون سازمان ثبت از ما مجوز استخدام گرفته اند.
کد خبر: ۱۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 23 December 2015
به گزارش «تابناک یزد»، محمد باقر نوبخت در نشست خبری دیروز خود گفت: در سال ۹۵، ۱۴ هزار استخدام در آموزش و پرورش و ۱۷ هزار استخدام برای پرسنل بیمارستان خواهیم داشت، علاوه بر آن نیز برخی از دستگاههای دیگر همچون سازمان ثبت از ما مجوز استخدام گرفته اند.

بیش از ۳۰ هزار استخدام دولتی در سال ۹۵/ یک استخدام به ازای هر ۵ بازنشسته

سخنگوی دولت همچنین در خصوص استخدام های دولتی گفت: در سال ۹۵، ۱۴ هزار استخدام در آموزش و پرورش و ۱۷ هزار استخدام برای پرسنل بیمارستان خواهیم داشت، علاوه بر آن نیز برخی از دستگاههای دیگر همچون سازمان ثبت از ما مجوز استخدام گرفته اند.

وی افزود: برنامه استخدامی دولت این است که در ازای هر ۵ نفری که بازنشسته می شوند، یک نفر استخدام شود، اما در گذشته این‌گونه بود که به ازای هر ۳ نفر بازنشسته یک نفر استخدام می شد.

سخنگوی دولت همچنین در خصوص سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ستادی در دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی فعال است، اما طرح مجلس برای تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی ناقص است که من از معاون پارلمانی دولت می خواهم که در این خصوص توضیحات لازم را بدهد، چرا که تشکیل این سازمان خود می تواند مشکلات جدیدی بیافریند.


مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار