آیت‎الله‎ها آمدند/ از کنگ‎فوکار تا مدرس حوزوی و رئیس دستگاه قضا در آزمون خبرگان مازندران

نکته جالب در بین ثبت‎نام کنندگان نام‎نویسی آیت‎الله توکل از روحانیون کنگ‎فوکار و حضور مجدد آیت‎الله لاریجانی رئیس دستگاه قضا در عرصه انتخابات مجلس است.
کد خبر: ۱۵۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 24 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهلت قانونی ثبت‎نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی دیروز به پایان رسید که 28 روحانی از سراسر استان و افرادی که ساکن دیگر مناطق کشور بودند، نام‎نویسی کردند.
میانگین سنی این افراد 56 سال و با نگاه به سوابق و فعالیت فعلی آنان  از امام جمعه گرفته تا مدرس حوزوی و رئیس قوه قضائیه در آن حضور دارند.
فعالیت هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 21 آذر آغاز شده و هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند تا پس از آن بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و سپس در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.
تعداد نمایندگان مجلس خبرگان 88 نفر است که مردم مازندران برای انتخاب 4 نماینده به پای صندوق‎های رای خواهند رفت.
نکته جالب در بین ثبت‎نام کنندگان انتخابات خبرگان در مازندران نام‎نویسی آیت‎الله توکل از روحانیون کنگ‎فوکار و مدرس باسابقه حوزوی همچنین حضور مجدد آیت‎الله لاریجانی رئیس دستگاه قضا و نماینده فعلی مجلس خبرگان در عرصه انتخابات مجلس است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار