عکاس کهگیلویه و بویراحمد در شبکه دو

مایش عکس هاى حسن غفارى و گفتگو پیرامون اقوام ایرانى دربرنامه ى «زنده باد زندگى» با اجراى محمدجعفرخسروى، صبح روز دوشنبه، هشتم دى ماه، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و تکرار آن نیمه شب همان روز از شبکه دو پحش خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 28 December 2015
نمایش عکس هاى حسن غفارى و گفتگو پیرامون اقوام ایرانى دربرنامه ى «زنده باد زندگى» با اجراى محمدجعفرخسروى، صبح روز دوشنبه، هشتم دى ماه، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و تکرار آن نیمه شب همان روز از شبکه دو پحش خواهد شد.
حسن غفارى، عکاس مردم نگار ایلات وعشایر ایران با نمایش آثار و بیان اهمیت و جایگاه اقوام ایرانى در هویت ایرانى در این برنامه به معرفى استان کهگیلویه وبویراحمد مى پردازد و خود را فرزند این سرزمین مى داند، حسن غفارى معتقد است انقلاب دیجیتال موجب شد، تا عکاسى براى همه ساده و در دسترس باشد و اینگونه تصویر، زبان مشترک همه انسانها شد، این یک اتفاق خوشایند است که باید از آن براى ثبت فرهنگ وایجاد زمینه انتقال فرهنگى استفاده کرد و از طرف دیگر مى توان با در اختیار گذاشتن این تصاویر به مردم شناس ها، جامعه شناس ها و منتقدین براى مطالعه و آسیب شناسى زمینه بهترشدن زندگى را فراهم آورد.
عکاسى مردم نگارى سرآغاز یک تحقیق و پژوهش اجتماعى است که کمتر مورد توجه و استفاده مراکز علمى و پژوهشى اجتماعى در جامعه ما قرار مى گیرد.
حسن غفارى دوسال است که جغرافیاى موضوعى عکاسى اش را به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده و در تلاش است کتاب جامع دایره المعارف تصویرى استان را تهیه کند و این روزها در تلاش است عکس هاى سیاه و سفید دهه ى هفتاد استان کهگیلویه و بویراحمد را منتشر کند، عکس ها و صحبت هاى غفارى، عکاس هم استانى در قسمت پایانى برنامه «زنده باد زندگى» روز دوشنبه هفته جارى ساعت ١١ صبح پخش مى شود.کبنا
khafari


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار