معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

مصالحه 77 درصدی پرونده‌ها در واحدهای مشاوره پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از مصالحه و سازش بیش از 77درصد پرونده‌های ارجاعی توسط مددکاران استان در آذرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 30 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری هزار و 205 فقره پرونده برای مصالحه و سازش به دوایر اجتماعی کلانتری‌ها و کارشناسان مرکز مشاوره ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: با تلاش کارشناسان و مددکاران دوایر اجتماعی کلانتری‌ها در بررسی 699پرونده بیش از 77 درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه و سازش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در آذر ماه امسال، افزود: رسیدگی به 389 مورد مشاوره روانشناختی، 22 مورد رسیدگی به امورات مددکاری اجتماعی، 60مورد تست روان سنجی و 35 مورد مشاوره حقوقی انتظامی از دیگر خدمات پلیس استان قم به شهروندان است.

وی گفت: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان قم واقع در خیابان امام خمینی(ره)در دو شیفت صبح و عصر به صورت حضوری و تلفنی با شماره تماس‌های 36606085 و 2182574 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به همشهریان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار