اقتصاد مقاومتی کلید توسعه کشور است

کد خبر: ۱۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 03 January 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اقتصاد تک‌قطبی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی فردیس داشته باشند و نیازها و کمبودهای شهرستان را در بخش بهداشت و درمان سریع‌تر مرتفع کنند.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به این مقوله را تنها راه برون‌رفت از چالش‌های موجود در اقتصاد برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن برای کشور باید برای مسئولان و مردم تبیین شود و پس از آن صادقانه در راستای تحقق این امر مهم بسیج شویم.

این مسئول با بیان اینکه تجربه نشان داده است رهبری همواره نگاه صحیح و کارشناسانه به مسائل داشته است، خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اقتصاد تک‌قطبی و نفتی یکی از دغدغه‌های رهبری است و مشکلات اقتصادی امروز که به واسطه کاهش قیمت نفت بر کشور تحمیل شده به خاطر عدم توجه برنامه‌ریزان و مدیران به مقوله اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد تک‌قطبی است.

ایمانی در ادامه به تشریح مبانی اقتصاد مقاومتی پرداخت وگفت:اقتصاد مقاومتی به معنای اصلاح ساختار اقتصادی، ایجاد تناسب میان دخل و خرج و اصلاح سبک زندگی است و اگر سبک زندگی مردم در چارچوب آموزه‌های دینی باشد، بسیاری از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان فردیس در پایان با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام بسیار زیادی در بین مسئولان این استان برای حل مشکلات وجود دارد، یادآور شد: بسیاری از مشکلات در البرز قابل حل است و اتحاد و انسجام مسئولان شرایط را برای تحقق این امر فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار