قم اولويت اول در بخش گردشگري كشور

معاون رئيس جمهور گفت: قم در بخش گردشگري الويت اول كشور را به خود اختصاص داده به هيمن علت اعتبارات ويژه‌اي براي تقويت ظرفيت‌هاي اين شهر در نظر گرفته شده است و افرادي كه قصد ايجاد اماكن رفاهي و اقامتي در قم را داشته باشند مورد حمايت دولت قرار مي‌گيرند.
کد خبر: ۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ 20 March 2015
به گزارش تابناک از قم، مسعود سلطاني‌فر در حاشيه مراسم افتتاحيه فاز دوم بوستان فدك با بيان اينكه ستاد خدمات نوروزي در قم با محوريت شهرداري فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام داده است اظهار كرد: افتتاح فاز دوم بوستان فدك به مساحت چهار و نيم هكتار، آماده‌سازي امكانات رفاهي۲۰ بوستان مختلف در نقاط شهري و تجهيزكردن اماكن اقامتي در شهر نمايان‌گر فعاليت ستاد خدمات نوروزي در قم است.
وي با تاكيد بر اينكه امكانات براي ارائه خدمات به مسافران نوروز ۹۴ بيش از ۲۰ درصد و امكانات در بخش نظارت بر اماكن رفاهي و خدماتي بيش از ۵۰ درصد افزايش پيدا كرده است تصريح كرد: در سطح كشور بيش از ۵۰۰ هزار نفر با عنوان نوروزبانان بي‌نوروز در ۴۶۲ ستاد براي خدمات‌رساني به مردم فعاليت دارند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: اقدامات لازم را دولت و نهادهاي مختلف همراه دولت انجام داده‌اند اما مردم بايد به تذكرات مسئولان بخش‌هاي مختلف امداد و نجات، محيط زيست و پليس راهور توجه داشته باشند تا خطرات نوروزي آن‌ها را تهديد نكند.
وي به برخي از امكانات رفاهي استان قم اشاره كرد و گفت: هيئت دولت از قم به عنوان نبض تپنده اسلام ياد مي‌كند و براي گسترش امكانات رفاهي تفريحي در اين شهر گام‌هاي مناسبي برداشته است تا بتواند اين شهر را توسعه بيشتري دهد.
سلطاني‌فر خاطرنشان كرد: قم در بخش گردشگري اولويت اول كشور را به خود اختصاص داده به هيمن علت اعتبارات ويژه‌اي براي تقويت ظرفيت‌هاي اين شهر در نظر گرفته شده است و افرادي كه قصد ايجاد اماكن رفاهي و اقامتي در قم را داشته باشند مورد حمايت دولت قرار مي‌گيرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار