تثبیت قیمت‎ها در بازار همدان

رئیس اداره بازرسی استان همدان از ثبات قیمت‎ها در بازار همدان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین مرغ و میوه در بازار همدان نداریم.
کد خبر: ۱۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 23 March 2015
رئیس اداره بازرسی استان همدان از ثبات قیمتها در بازار همدان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین مرغ و میوه در بازار همدان نداریم.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا شجاعی در حاشیه بازرسی از بازار همدان تسنیم  اظهار داشت: بازار همدان در روزهای گذشته با حضور انبوه مردم مواجه بوده و خوشبختانه شاهد رونق بازار در ایام پایانی سال بودیم.

وی با بیان اینکه امروز بازار به سبب اینکه در روز نخست از سال جدید قرار داریم راکد است، افزود: کالاهای اساسی و موردنیاز مردم همچون مرغ و میوه در این ایام به اندازه کافی تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شجاعی با اشاره به اینکه روز گذشته مرغ گرم در کشتارگاههای همدان کشتار شده است، تصریح کرد: امروز مرغ با قیمت 7700 تومان تا 8000 تومان در بازار همدان عرضه می‌شود که قیمتی منطقی و معقول است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان عنوان کرد: در حال حاضر ذخیره مرغ گرم و منجمد در استان همدان به گونهای است که جای نگرانی برای تامین این کالای اساسی در همدان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاههای مرغ استان تا روز دوم فروردین تعطیل هستند، بیان کرد: از روز دوم به بعد کشتارگاههای مرغ استان همدان فعالیت خود را آغاز کرده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

شجاعی با بیان اینکه توزیع میوه دولتی در بازار تاثیر مثبت بسیاری داشته است، تاکید کرد: کیفیت و قیمت مناسب میوه دولتی سبب شد تا قیمت میوه در بازار سیر نزولی داشته و به طور متوسط شاهد کاهش قیمت 2000 تومانی در میوههای سیب و پرتقال باشیم.

وی با بیان اینکه بازار همدان در آرامش کامل و ثبات قرار دارد، گفت: مشکلی در تامین نیازهای مردم در این روزها وجود ندارد چرا که ضمن ذخیرهسازی کالاهای اساسی تقاضای مردم نیز در این مدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گزارشی مبنی بر شکایت و تخلف واحدهای صنفی دریافت نکرده است، گفت: این ستاد به صورت 24 ساعته فعال بوده و آماده دریافت شکایات مردمی است.

سجاعی با اعلام اینکه گشتهای بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن در بازار حضور دارند، افزود: در صورت مشاهده تخلف برای واحد متخلف پرونده تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‏‌شود.

وی همچنین درباره فعالیت نانواییها در همدان نیز گفت: مهمترین اولویت استان در این ایام ناوایی‌ها هستند که یکی از کالاهای ثابت در سبد خانوار بوده و مردم و مسافران نیاز اساسی به آن دارند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی همدان با اعلام اینکه به وفور نان در همدان یافت می‏شود، اظهار داشت: 70 درصد نانوایی‌های شهر باید فعال بوده و نان پخت کنند که در رصد اولیه امروز این امر محقق شده است.

شجاعی بیان کرد: همچنین 70 نانوایی به عنوان کشیک مشخص شدند تا در این ایام فعالی ویژه داشته باشند، در ضمن 25 واحد نانوایی از ساعت 7 صبح تا 21 شب نان پخت کرده و عرضه می‏کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار