رهبر انقلاب در جمع هزار نفر از مردم قم: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند

ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است؛ این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است.
کد خبر: ۱۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 09 January 2016
همزمان با سالگرد قیام ۱۹ دی و به همین مناسبت، هزاران نفر از مردم قم با حضور در حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش «تابناک»؛ هزاران نفر از مردم حماسه ساز قم به مناسب سالگرد قیام 19 دی قم با حضور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار بیانات مهمی درباره فضای سیاسی کشور و انتخابات فرمودند که گزیده این بیانات بدین ترتیب است:

- ماجرای ۱۹ دی قم کهنه‌شدنی نیست. زمینه‌ی انقلاب اسلامی آماده بود و احتیاج داشت به یک کلید راه‌اندازنده؛ آن کلید را قمی‌ها زدند و با احساس تکلیف به‌موقع و درک به‌هنگام، به دفاع از امام وارد میدان شدند.

امروز بیعت با انقلاب و امام، بیعت با پیغمبر است

- همه در انتخابات شرکت کنند؛ حتی کسانیکه نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند؛ ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد انتخابات مال رهبری نیست مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است؛ این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است.

- مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است؛ این کجا و آن مجلسی کجا که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را در چه در قضیه هسته‌ای چه در قضایای گوناگون تکرار می کند؛ یکایک افراد نماینده دخیلند و انسان باید به شکل اطمینان بخشی به نتیجه برسد.

- امروز بيعت با انقلاب و امام، بيعت با پيامبر است.

-  اگر کسانی که فهرستی را معرفی کرده‌اند متدین، مؤمن، انقلابی و در راه امام باشند، به حرفشان اعتماد می‌کنم و رأی میدهم. اگر دیدم به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی‌دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیرآمریکاست به حرفشان اعتماد نمیکنم.

- امروز: یک جبهه‌ی وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم؛ از سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا... تا عوامل تکفیری و داعش. همه‌ی تحلیل‌های آنها متوجه این است که چه کنند درخت تناور انقلاب را ریشه‌کن کنند. همه‌ی همتشان این است که این ماندگاری را از بین ببرند؛ همه‌ی همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل می‌شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار