آخرت خود را برای رأی یک کاندید نفروشید

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: اعضای هیات ‌های اجرایی به‌دوراز گرایش سیاسی به‌عنوان امانت‌دار مردم باید انتخابات را سالم و شفاف برگزار کرده و حق‌الناس را ملاک عمل قرار دهند.
کد خبر: ۱۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 09 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا: سید یحیی هاشمی ظهر امروزدر کارگاه آموزشی هیات‌های اجرایی حوزه انتخابیه جهرم با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به دست اندرکاران انتخابات، گفت: اعضای هیات‌های اجرایی مسئول برگزاری انتخابات سالم بوده و طبق قانون این اعضا باید به نحوی عمل کنند که عملکرد آنان تبلیغ له یا علیه کسی تلقی نگردد.

دبیر ستاد انتخابات فارس بابیان اینکه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات در دولت تدبیر و امید است، افزود: برنامه دولت برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و شفاف در فضایی امن و با مشارکت حداکثری و پرشور اقشار مختلف مردم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس خاطرنشان کرد: رأی مردم امانتی نزد مجریان برگزاری انتخابات است و رأی مردم امانت بوده و بنا به فرموده رهبر انقلاب مصداق حق‌الناس است.

هاشمی تصریح کرد: خیانت در حق‌الناس به‌ هیچ‌ وجه جایز نیست و خدا نیز از آن نخواهد گذشت و هیات‌های اجرایی در این مورد باید نهایت دقت کنند زیرا در قبال مسئولیت خود باید پاسخگو باشند.

دبیر ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که مجریان انتخابات امانت‌دار خوبی برای آنان بوده و ارزش ندارد کسی آخرت خود را برای کاندیدایی بفروشد تا حقی از دیگری ضایع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار