رد لایحه واگذاری یک ساختمان به استانداری برای انتخابات

نه شورای شهر کرج به استانداری البرز

علی ترکاشوند شهردار کرج که در جلسه حضور داشت، برای ارائه توضیحاتی در دفاع از لایحه فوق خواستار برگزاری جلسه غیر علنی شورا شد که توضیحات وی نظر اعضای شورا را جلب نکرد.
کد خبر: ۱۶۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 10 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج امروز با حضور 18 عضو از 21 عضو شورا به ریاست محمود دادگو برگزار شد.
در جلسه امروز برخی از طرح‌ها و ولوایح مورد برسی قرار گرفت که مهمترین آن مربوط به لایحه واگذاری ساختمان اداری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تا پایان زمان انتخابات در اختیار استانداری البرز بود.
بر اساس لایحه فوق، این ساختمان تا پایان انتخابات در اختیار استانداری البرز قرار می‌گرفت و شهرداری موظف می‌شد که ساختمان دیگری را به صورت موقت اجاره کرده و در اختیار سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری قرار دهد.
رضا شریفی یکی از اعضای شورا با این لایحه مخالفت و تاکید داشت که چنین کاری هزینه‌‌های زیادی به شهر تحمیل می‌کند.
علی ترکاشوند شهردار کرج که در جلسه حضور داشت، برای ارائه توضیحاتی در دفاع از لایحه فوق خواستار برگزاری جلسه غیر علنی شورا شد.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، این لایحه در نهایت با 11 رای مخالف و 7 رای موافق از سوی اعضای شورای شهر کرج رد شد.
پیش از این نیز مباحث مختلفی درباره چگونگی همکاری شهرداری کرج با استانداری و فرمانداری کرج برای برگزاری انتخابات مطرح شده بود.
از دیگر نکات قابل توجه جلسه امروز، بررسی لایحه تدفین اهداکنندگان عضو در قطعه نام‌آوران آرامستان بهشت سکینه کرج بود که به تصویب رسید.
بر اساس این لایحه، پیکر اهدا کنندگان عضو به صورت رایگان در این قطعه دفن می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار