استاندار ایلام:

جشنواره‌ی فرامرزی مطبوعات یک رویداد فرهنگی منحصر به فرد است/ نخستین تجربه‌ی رسانه‌ای کشور

از سال گذشته پیگیری برای برگزاری این رویداد فرهنگی و اجتماعی از طریق وزارت ارشاد از سوی بنده شروع شد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مسئولان وزارتخانه مواجه شد.
کد خبر: ۱۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 11 January 2016
استاندار ایلام گفت: جشنواره فرامرزی در نوع خود منحصربه‌فرد و نخستین تجربه‌ی رسانه‌ای کشور با این فراگیری است.

به گزارش تابناک ایلام، «محمدرضا مروارید» در دیدار با اعضای شورای سیاستگزاری نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جدار مرزی ایران و عراق اظهار کرد: از سال گذشته پیگیری برای برگزاری این رویداد فرهنگی و اجتماعی از طریق وزارت ارشاد از سوی بنده شروع شد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مسئولان وزارتخانه مواجه شد.

وی با قدردانی از توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارتقاء وضعیت فرهنگی مناطق مرزی و ارشاد و خانه‌ی مطبوعات استان به خاطر پیگیری مستمر و تلاش مضاعف برای برگزاری این جشنواره، گفت، جشنواره فرامرزی در نوع خود منحصربه‌فرد و نخستین تجربه‌ای است که در این وسعت در حوزه‌ی رسانه‌ای کشور اتفاق افتاد.

مروارید با تأکید بر اینکه هرگونه حمایت مادی و معنوی را از برگزاری جشنواره به عمل خواهد آورد، تأکید کرد: از معاونان می‌خواهم که از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری شایسته و مطلوب جشنواره است استفاده کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد در مراودات با طرف عراقی بر طرح این مسائل تأکید شده و در سفرهایی که ما به عراق خواهیم داشت یا طرف عراقی به ایران می‌آیند حتماً رایزنی‌های لازم برای مشارکت طرف عراقی به عمل خواهد.

وی با بیان این‌که هماهنگی و تشریک‌مساعی کلیه‌ی دستگاه‌های فرهنگی استان برای برگزاری جشنواره یک ضرورت است، تأکید کرد: هفته‌ی آینده نیز در سفری که به عراق خواهم داشت موضوع برگزاری جشنواره را مطرح خواهم کرد.

مروارید خواستار اضافه کردن استان‌های خوزستان و بصره و دیگر استان‌های جدار مرزی به این جشنواره شد و پیشنهاد دادزمان برگزاری جشنواره به زمان بهتری ازنظر شرایط جوی موکول شود تا موضوع توریسم ایلام نیز بهتر مطرح و شرکت‌کنندگان بیشتر بتوانند از برنامه‌های جانبی برخوردار شوند./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار