معاون استاندار کرمان:

کرمان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: آمادگی کامل در استان کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن را داریم.
کد خبر: ۱۶۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 12 January 2016
حمید ذکااسدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه اظهار داشت: 20 آذر ماه انتخابات در استان کرمان وارد مرحله اجرایی و تشکیل هیئت‌های اجرایی با معرفی معتمدان و تعامل با هیئت‌های نظارت آغاز شد و به بهترین نحو انجام گرفت.

وی عنوان کرد: در 58 حوزه انتخابیه استان کرمان شامل 9 حوزه اصلی ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

ذکااسدی ابراز داشت: 22 نفر از استان کرمان برای داوطلبی در مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که تایید صلاحیت آنها به عهده فقهای شورای نگهبان است.

وی ادامه داد: 267 نفر نیز برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت‌نام کردند که 11 نفر انصراف دادند و 231 مورد تایید هیئت‌های اجرایی قرار گرفته و 25 نفر رد صلاحیت شدند.

مسئول ستاد انتخابات استان کرمان گفت: طبق تقویم انتخاباتی از 20 تا 26 دی ماه هیئت‌های نظارت رسیدگی به شکایت افراد رد صلاحیت شده را به عهده دارند و افراد تایید صلاحیت شده را بررسی می‌کنند.

ذکااسدی خاطرنشان کرد: 26 بهمن ماه اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده را داریم و هفتم اسفند ماه انتخابات صورت می‌گیرد.

وی گفت: کرمان در روند کارهای جاری طبق تقویم انتخاباتی از استان‌های دیگر پیشی گرفته و حتی برخی شعب انتخاباتی مشخص شده تا انتخابات خوبی برگزار کنیم.

ذکااسدی تصریح کرد: اینکه توانستیم در استان وسیع کرمان و پرمسئله از نظر سیاسی با تعامل هیئت‌های نظارت و اجرایی به نتیجه خوبی برسیم، نتیجه رعایت فرمایش مقام معظم رهبری در مورد همدلی و همزبانی و شعار محوری استان یعنی وحدت حول محور ولایت‌ و توسعه بود.

معاون استاندار کرمان ابراز داشت: 24 خرداد سال 92 مردم بار امانت را بر دوش این دولت گذاشتند و عنوان کردند که قدرت را به شرط اجرای عدالت به شما می‌دهیم.

وی اظهار داشت: دولت یازدهم در برابر امتحان و تجربه بزرگ قرار گرفته است، برای رئیس دولت و نمایندگان دولت در استان‌ها اصلا پیروزی جناح مطرح نبوده و مهم نیست که کدام گروه سیاسی پیروز انتخابات شود.

ذکااسدی افزود: پیروزی در برگزاری یک انتخابات در چارچوب قانون شعار استان است و در غیر این صورت ما شکست خورده‌ایم.

وی ادامه داد: پیروزی دولت در این است که انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و امن برگزار کند.

مسئول ستاد انتخابات استان کرمان قانون‌مداری، جلوگیری از سوء‌استفاده از بیت‌المال به نفع یا ضرر کاندیدا و ایجاد وحدت در جامعه توسط رسانه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

ذکااسدی تصریح کرد: نیروهای مسلح در هیچ حوزه‌ای در مسائل انتخاباتی دخالت نکنند و مدیران کل، فرمانداران و بخشداران مرعوب و مفتون گروه‌های سیاسی نشوند.

وی ابراز داشت: آمادگی کامل در استان کرمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار